Әдістемелік жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылына Орловка ауылы мектебі
Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Білім сапасын арттыру мақсатында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін кешенді пайдалану»
Әдістемелік тақырып бойынша жұмыс мерзімі: 2020-2023 ж.ж.
Ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты: мұғалімнің педагогикалық шеберлік деңгейін, оның оқу пәні саласындағы құзыреттілігін және оны оқыту әдістемесін ұдайы жетілдіру, өзін-өзі ашу мен өзін-өзі танытуын қамтамасыз етуге бағытталған бейімдеу технологияларын әзірлеу және енгізу. студенттерді жүзеге асыру және білім сапасын арттыру.
• Әдістемелік тақырып бойынша жұмыстың бірінші жылының мақсаты (2020-2021): оның педагогикалық жұмысын интроспекция және рефлексия арқылы мұғалімнің аналитикалық мәдениеті мен АКТ құзыреттілігін арттыру үшін жағдай жасау, қызметкерлерді курстық қайта даярлау.
• Әдістемелік тақырып бойынша жұмыстың екінші жылының мақсаты (2021-2022):
Білім сапасын арттыруға және баланың жеке басын дамытуға бағытталған жаңа педагогикалық технологияларды зерделеу және тәжірибеге енгізу.
• Әдістемелік тақырып бойынша жұмыстың үшінші жылының мақсаты (2022-2023):
Білім сапасын арттыруға бағытталған оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, әдістерін және формаларын белсенді пайдалану.
Ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері:
1. Педагогикалық кадрлардың біліктілігін үздіксіз өзін-өзі жетілдіру білім сапасын арттыру және оқу үдерісін жаңарту факторы ретінде.
2. Сабақтардың барлық түрлерінің жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету.
3. Заманауи сабақты өткізудің әдіс-тәсілдерін зерделеу және енгізу. Жаңа технологияларды оқу үдерісіне белсенді түрде енгізу.
4. Оқыту жағдайын бақылау және оқушылардың оқу деңгейін анықтау.
5. Шығармашыл педагогтардың іс-тәжірибесін ашу, жалпылау және тарату.
6. Мектепте әрбір оқушының психикалық, адамгершілік және физикалық дамуы үшін қолайлы жағдай жасау.
7. Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары негізінде мектеп оқушыларында білім құндылығын қалыптастыру.
8. Өзін-өзі дамыту деңгейін арттыру, өз іс-әрекетінің нәтижесіне студенттердің жеке жауапкершілігін қалыптастыру.
9. Әрбір балаға сараланған тәсілді ұсыну және жүзеге асыру үшін жеке қабілеттерін қалыптастыру. Оқушының білім сапасын, оның тәрбие деңгейін көтеру.
10. Оқушылардың білім мен тәрбие сапасын дамытуды басқару бойынша отбасы мен мектептің бірлескен жұмысының мазмұнын жаңарту.
Әдістемелік жұмыстың формалары: қазіргі кезеңдегі әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ең тиімді формалары:
мұғалімнің шеберлік сабағы
мұғалімнің шығармашылық есебі
ашық сабақтар панорамасы
педагогикалық дайындық
әдістемелік бірлестік
жас мұғалімдер мектебі
шеберлік мектебі
әдістемелік кеңестер
педагогикалық семинар
тәлімгерлік
жеке консультациялар
әдістемелік көрме
әдістемелік бюллетеньдер
сабаққа өзара қатысу
педагогикалық сайыстар
Мұғалімнің жетістіктерін бағалау картасы
желілік бірлестіктер мен топтар
курсты қайта даярлау
өзін-өзі тәрбиелеу
Әдістемелік жұмыстың басым бағыттары:
педагогикалық шеберліктің өсуіне, педагогикалық құзыреттілік басымдылығына, ұжымның шығармашылық ізденістеріне қызығушылық атмосферасын қалыптастыру;
педагогикалық кадрлардың кәсіби құзыреттілігі мен біліктілігін арттыру;
сабақтың жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету, мектеп мұғалімдерін әдістемелік қамтамасыз ету;
мектеп оқушыларының біліміндегі олқылықтарды жою бойынша мектеп мұғалімдеріне арналған әдістемелік нұсқаулар әзірлеу;
интеллектуалдық қабілеті жоғары балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру;
оқу орнында оқытудың жаңа технологияларын қолданудағы педагогикалық ұжымның озық тәжірибесін анықтау;
мектеп мұғалімдерінің әдістемелік идеялары мен әзірлемелерінің банкін құру; мектеп мұғалімдері мен тәрбиешілерінің ашық және бейне сабақтарының панорамасы;
жас мұғалімдердің біліктілігін арттыру;
ОӘБ жоғары сапалы оқу үдерісі мен тәрбиені қамтамасыз ету;
мектептің оқу-тәрбие жұмысын жаңарту; мектептің тәрбиелік міндеттерін жүзеге асыруда сынып жетекшісінің рөлін күшейту;
ата-аналармен жұмыстың жаңа форматына жағдай жасау;
дарынды балалармен жұмысты ұйымдастырудың жаңа тәсілдері;
оқу процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау.