«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Орловка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Орловка отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

Біздің әлеуметтік желілер!

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Менің отбасым тату

15.11.2017

Сабақтың тақырыбы:

«Менің отбасым тату»

 

Мектеп: Комсомол орта мектебі

Күні:20.10.2017

Мұғалім: Альмаганбетова Ы.Б.

Сынып:2

Қатысқан:11

Қатыспағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған

сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)          

 

Сабақ мақсаттары:

(слайд №2)

Барлық оқушылар білуге тиісті:

-        

Отбасы мүшелерін

атай  алады;

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:        

-        

            Отбасы мүшелері туралы

әңгімелей алады;

Кейбір оқушылар білуге тиіс:                       

-        

Отбасындағы

адамдарды сипаттай алады,

   жас ерекшеліктерін біледі;

-        

Отбасы

мүшелерінің мамандықтарын атай

    алады.

 

Бұрыннан бар білімдері

Отбасы дегеніміз не екенін біледі

Жоспар

Жоспарланған

Уақыттар

Жоспарланған

уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

(слайд №3,4)

І.Ұйымдастыру

кезеңі

Психологиялық

ахуал

(амандасу, көңіл-күйлерін

сұрау)

- қалдарың қалай?

- көңіл- күйлерін қалай?

ІІ.

Сыныпты 3топқа бөлу (мозайка қызыл, сары, қызыл үй ұүрастыру).

-Балалар, бұл не? (үй)

-Бұл үйлерде кімдер

тұрады? (отбасылар)

- Жарайсыңдар.Олай

болса, біздің өтіп жатқан тақырыбымз «Отбасы».

-Отбасы мүшелері кімдер?

(ата, әже, әке, ана, аға,әпке, іні, сіңілі, қарындас).

-Жақсы, бәрін біледі

екенсіздер.

Қалыптастырушы бағалау: әр үйге жұлдызшалар

жинау арқылы

 

 

Таныстыры

лым, суреттер.

Ортасы

(слайд №5,6,7,8,9)

 ІІІ. Өткенді қайталау.

А)«Кім жоқ?» ойны.

Мақсаты: отбасы мүшелерін атауға байланысты білімдерін

тексереді.

(балаларға отбасы мүшелерінің толықтай суреттері көрсетіледі, одан соң әр

топқа сол суретті қайта көрсетеді, бірақ онда бір отбасы мүшесі жоқ болады.)

Ә) «Кім үлкен?» ойны.

Мақсаты: отбасы мүшелерінің жас ерекшеліктерін білу.

(екі топқа отбасы мүшелерінің атауы жазылған парақшалар таратылады,

соларды жас ерекшеліктері бойынша орналастыру, , соларды жас ерекшеліктері

бойынша орналастыру, 3топ тексереді. 1топқа – әже, ана, әпке ,сіңілі ,2- топқа-

ата, әке, аға, іні сөздері).

ҚБ

.

ҚБ

 

 

ҚБ

Сергіту

сәті

Бас бармағым- әкем

Балаң үйрек- шешем,

Ортаң терек- ағам,

Шылдыр шүмек –әпкем

Кішкентай шүмек –мен

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.

Ауызша, барлығы хормен айтады

Жаңа

сабақ

Слайд №11,12,13

ІҮ. Жаңа сабақ.

Ү.

ҮІ. Слайд №15

ҮІІ. «Сурет көрмесі».

Мақсаты: орыс тілді оқушылардың сөздік қорларын тексеріп, сөйлем

құрастыра алу дағдыларын қалыптастыру.

 

Аяқталуы

Слайд

№16

 

 

ҮІІІ. Қорытынды.

ҚБ

Әр топ келесі топтың суретін бағалайды

Үйге

тапсырма: жаңа сөздерді жаттау.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

 

 

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

 

Не ұнады?

Неліктен?

Меніңше қызықты өтті, оқушылар белсенді, «мен»

дегендері бар оқушылар ерекшеленді

 

Оқушылардың барлығы ат салысты

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,

оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде

бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың

ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (

оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

Просмотров: 1130

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст